czwartek, 14 maja 2015

89. No tak, ostatnio nie mogę jakoś wpaść na dobre tytuły dla moich postów

Zapożyczam z zupy:

–W życiu warto mieć odwagę: 
Warto mówić “Dzień Dobry” obcym ludziom, warto zrobić sobie wstyd na oczach wszystkich ludzi, warto mieć przyjaciół i wrogów też warto mieć. Warto czasem nie wziąć parasola, gdy pada deszcz, warto nie doczytać książki i wrócić do niej po latach, warto pisać wiersze nawet te nie udane. Warto wskoczyć do jeziora w ubraniu, warto śmiać się na ulicy bez powodu, warto czasem niczego nie tłumaczyć. Warto udawać czasem głupków chociaż wiemy dobrze o co chodzi. Warto słuchać każdej muzyki, warto marzyć, warto zgubić się w obcym mieście, warto poznać nowych ludzi, i zapomnieć o starych znajomych, warto napisać list i go nigdy nie wysłać. Warto być realistą, pesymistą, optymistą. Warto zadzwonić o 1 w nocy do przyjaciółki i się wypłakać, warto pójść na samotny spacer, warto zapalić znicz na opuszczonym grobie. 
Warto żyć i nie pytać dlaczego.

Otóż, jak się tak przyjrzałam temu oto, to odkryłam, co następuje: przydarzyło mi się wszystko niemal z wymienionych treści, za wyjątkiem dorobienia się wrogów (przynajmniej nikt mi otwarcie nie okazuje swej ku mnie nienawiści, co zapewne oznacza, że wielu osobom jestem doskonale obojętna, a to właściwie smutne) i nie wskoczyłam do jeziora w ubraniu. Tak sobie teraz, czysto zresztą hipotetycznie, pozwalam myśleć, że zdarza mi się wieść ciekawe życie, momentami. Tak gdyby popatrzeć całościowo. I może jeszcze z pewnej odległości.

2 komentarze:

  1. Tyto jak napiszesz to odrazu trzy :P Ale z zadowoleniem stwierdziłam, że z tej listy nie weszłam jeszcze tylko do jeziora w u ubraniu... czas to zmienić. Wbrew pozorom masz ty ciekawe, życie ale jak się porównuje wszystko do bohaterów literackich to idzie tego nie zauważyć :3
    PS :Nie chciałam pisać na bloxe bo zrobiło się tam tłoczno pod postem, więc tu dopiszę, obserwuje cie bacznie, obiema okami naraz każdym z osobna

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mnie jakoś napadło :) Wejdźmy do jeziora razem!
    Racja, a już zwłaszcza kiedy się człowiek bezustannie porównuje do bohaterów Murakamiego ^^
    Tłoczno! Dwie osoby + ja, która się nie całkiem wliczam. Też masz wymagania! :D Ja bym chciała dostać zdjęcie, jak ty mnie obserwujesz każdym okiem z osobna ^^

    OdpowiedzUsuń