poniedziałek, 16 kwietnia 2012

09. Bronte

Nie pasuje mi ten szablon. Nie wiem czemu, niby jest w nim trochę wiatru. Może zbyt beżowy. Nie wiem.
Jest mi nieco lepiej. Przestałam życzyć światu śmierci (choć dalej uważam, że nagromadziło się tyle zła, że coś się musi stać).
Słucham dziś (bo dalej nie mogę sobie pozwolić na myślenie) piosenek dziwnych, psychodelicznych. Takich, że tworzą w głowie obrazy. Albo zupełnie nie związanych z codzienną rzeczywistością, zupełnie baśniowych. Też tworzących w głowie obrazy.
Chciałabym, żeby ludzie nie odchodzili. Dziś myślę, że nad tymi, na których mi zależy, rozwinęłabym zaklęcie, które zatrzymałoby nas wszystkich w miejscu, sprowadziłoby sen spokojny i szczęśliwy. Uwięziłabym chwilę.
Ale nie można. Ludzi się nie zamyka, nikogo się nie zamyka. Człowiekowi potrzeba wolności i powietrza. Więc odchodzą. Przychodzą. Wracają. Nie wracają. Ich wolny wybór.
Jakie to jedynie trudne. Ale przecież wszystko jest trudne - jeśli nie chce się stać w miejscu.
Czy ja jestem bardzo nudna?

9 komentarzy:

  1. Pomyśl sobie, że już wkrótce się zobaczymy :) I wtedy będą już zielone drzewa i kwiaty, jak wtedy, gdy czekałyśmy na busa na przystanku. No i niedługo nadejdzie czas Totoro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wkrótce obejrzę Totoro i będzie lato, zielono i ciepło. Nie mogę się tego doczekać.

    Ponawiam pytanie: to kiedy ci pasuje? Na pewno w tą sobotę nie mogę. Trzeba by dobrać odpowiedni termin podczas matur, albo tuż po. Może prześlijmy sobie wzajemnie grafik egzaminów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powinnaś przeczytać pewną książkę. Tak. powinnaś, bo jestem bardzo ciekawa co o niej sądzisz. Pomogłaby ci - tak sądzę, ale pewnie zostawiła jeszcze wiecej wątpliwości. Muszę ja tylko skończyć, jestem w połowie. Rezerwuję sobie dla ciebie czas w przyszłym tygodniu. Czwartek? piątek? niedziela?

    OdpowiedzUsuń
  4. No chyba że się uczysz:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta, ja i uczenie;). pasuje mi dowolnie;). bardzo się cieszę, już myślałam, że się nigdy nie spotkamy;).
    napisz, kiedy lepiej, i już.
    książkę chętnie przeczytam. jaka to?

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Pola:)
    zwiedzałaś linki E?

    OdpowiedzUsuń